Valoarea nutritiva a porumbului si medicina alternativa

1162996_corn Majoritatea medicilor din Romania si din alte colturi ale lumii recomanda persoanelor care sufera de anumite boli cardiovasculare, de diabet sau celor care sunt predispusi la ingrasare, sa consume boabe de porumb la fiecare masa a zilei.

Cei care nu stiu, o suta de grame de porumb contine aproximativ 86 de kilocalorii care includ: carbohidratii precum zaharurile di fibrele alimentare, grasime, proteinele trenoina, izoleucina, cistina, lizina, leuzina, metionina, felilalanina, valina, alanin, acid aspartic, acid glutarnic, arginina, tirozina, glycine, proline sau serina, precum si apa. Vitaminele continute de porumb sunt fierul, magneziul, potasiul, vitaminele B1, B3, B6 si B9, precum si vitamina C. Porumbul este o sursa nemaipomenita de energie si persoanele care sunt la dieta pot face o cura de slabire cu ajutorul lui. De asemenea, este recomandat persoanelor care sufera de anumite afectiuni ale glandei mamare sa consume zilnic macar cate o uta de grame de porumb proaspat sau din conserve.

In medicina alternativastigmatele de porumb de sex feminin sunt denumite matase de porumb. In Statele Unite ale Americii acestea sunt comercializate ca supliment natural pe baze de plante, gasindu-se sub forma de pastile sau sirop. Medicii nutritionisti recomanda consumul acestor suplimente de catre persoanele care sufera de anumite afectiuni digestive, celor care nu se pot ingrasa si copiilor care au varsta de pana la 7 ani. Siropul este putin amar si se poate indulci cu miere de albine. De asemenea, pastilele nu se pot lua pe stomacul gol si trebuiesc combinate cu lapte.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *